Winkelwagen leeg
Uw winkelwagen bevat:
U heeft nog geen producten toegevoegd aan uw winkelwagen.

Call Us:8888888888

Archiefkast voor een overzichtelijke administratie

Niets is zo vervelend als een administratie die niet overzichtelijk opgeborgen kan worden. Om dit te voorkomen is het gebruik van een handige archiefkast zeer aan te raden. Hiermee kunt u uw ordners overzichtelijk rangschikken. Kantoormeubelen nv heeft archiefkasten die uitstekend passen bij deze doelstelling. Onze kasten hebben een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Kantoormeubelen nv is al sinds 1965 actief in het kantoormeubilair. Naast diverse kasten en andere opbergmogelijkheden kunt u bij ons terecht voor onder andere tafels, archiefrekken, stoelen, stapelbakken, werkbanken en andere kantoormeubels. Wij leveren voor zowel particuliere- als zakelijke doelstellingen.

 

 

 

Archiefkasten van CEHA Kantoormeubelen

Onze archiefkasten worden vervaardigd door CEHA Kantoormeubelen. Dit jonge en dynamische bedrijf vervaardigd archiefkasten uit gelast materiaal, waardoor de kasten uitstekend geschikt zijn voor een dagelijks, intensief gebruik. Een ander voordeel is dat de kasten direct vanuit de fabriek geleverd worden.

CEHA Kantoormeubelen is gevestigd in Breda (vlakbij de Belgisch-Nederlandse grens) en heeft de beschikking over een opslagruimte van maar liefst 4500 m2 groot. Door deze voorziening kunnen wij u garanderen dat u binnen slechts één week na het plaatsen van uw bestelling al de beschikking heeft over uw archiefkast.

Onze mogelijkheden in archiefkasten

Als u op onze website kijkt, zult u merken dat wij diverse mogelijkheden in archiefkasten voor u hebben. U kunt in dit kader onder andere kiezen voor onze draaideurkasten, roldeurkasten of schuifdeurkasten. Bij deze twee laatste opties zult u efficiënt gebruik maken van uw beschikbare ruimte omdat u makkelijk voor de kast langs kunt lopen als de kast open staat. U heeft dan geen last van de openstaande deuren.

Archiefstellingen of ordnerzuilen voor het overzichtelijk bewaren van uw administratie

Een andere optie om uw administratie overzichtelijk te bewaren, zijn onze archiefstellingen of ordnerzuilen. Ook bij het gebruik van deze mogelijkheden kunt u de ordners zeer overzichtelijk gerangschikt opbergen, zodat u er op een efficiënte manier gebruik van kunt maken. Ook deze opties zijn in diverse varianten verkrijgbaar waarbij de keuze zal afhangen van de hoeveelheid ordners die u wilt opbergen.

We hebben mogelijkheden om tot wel 144 ordners op een overzichtelijke manier op te bergen. Daarnaast heeft u keuze uit meerder kleuren om deze opbergmogelijkheden passend te maken bij uw kantoorinrichting.

Gratis aflevering van de archiefkast

Ook met betrekking tot de bezorgkosten bent u bij ons zeer voordelig uit. Wij bieden een gratis aflevering van de archiefkast aan bij bestellingen die boven de € 145,- uitkomen en bezorgd worden op de begane grond op een adres in Vlaanderen of Nederland.

Daarbij hebben we ook aantrekkelijke voorwaarden met betrekking tot de financiering van uw archiefkast. Particulieren hoeven slechts 50% van het factuurbedrag vooraf te betalen. Het overige deel hoeft pas na aflevering van de kast betaald te worden. Als de kast wordt gebruikt voor bedrijfsdoelstellingen, hoeft u zelfs géén aanbetaling te doen. In dat geval sturen wij u een factuur per post toe, die wij vragen te voldoen binnen 14 dagen na levering.

Persoonlijk advies over een archiefkast

Heeft u na het lezen van dit artikel nog vragen of geeft u de voorkeur aan persoonlijk advies over een archiefkast? Neem dan gerust contact met ons op. Onze productspecialisten nemen graag de tijd voor u om u persoonlijk te adviseren over uw opbergmogelijkheden.